De sker en del

Ja, som de skrivs så sker en hel del. Flytten gick väldigt fort när de väl klickade igång. De hela började den 14/2 med en visning. Den gick bra och jag klickade i Ja direkt. Fredagen den 17/2 ringer hon och säger att lägenheten är min om jag fortfarande ville ha den för hyran är lite högre och exkl värme. Jadå sa ja, de löser sig. Så direkt där så fick man börja packa allt i lådor, kasta en del och fixa med adressändring. Den 28/2 fick vi nycklarna så vi tog bort en del själva när vi kunde. Den 2/3 gick lasset med hjälp av en flyttfirma. De var grymma, så starka! De kom vid 07:30 och var klara vid 12. Sen återstod uppackningen men eftersom allt gick så fort så blev jag trött och ville inget, gjorde de jag kunde när jag kunde så hjälpte S mig med en hel del. Utan han så hade de inte stått klart när de gjorde.

Sen har de varit en del jobb och ärenden till höger och vänster. Fixat så vi kan åka till min pappa, vilket ska bli så skönt! Sen direkt efter åker vi till min syster  innan vi åker hemåt igen.

Kaninerna mår bra förutom att Anna åkte på en mild öroninflammation så nu ska öronen rengöras varje dag i ca 7 dagar!! Gud så drygt, men hoppas de ska hjälpa så vi slipper pencillin till henne.

Kommentera

