Zlata

Jag har träffat en underbar tjej som heter Zlata. Hon bor här i stan och vi har så kul tillsammans =) igår så bakade vi kanelbullar tillsammans och det blev jättebra resultat och sen på kvällen frågade hon mig om jag ville sova över hos henne inatt. frågade Stephan så han var med på de och han sa att det var okej =) så inatt så sov jag över hos en kompis som jag inte har gjort på många många år. jag har aldrig trivts till att sova borta, det är en sak hos familjen så detta var ett stort steg för mig. jag fick ta 2 valeriana när jag kom fram för jag var så nervös och sen gick de fint. vi såg på film igår, började att se anne fanks dagbok, den är rätt lång så vi hann inte se klart den så de gör vi nog idag.

nu blir de nog att logga ut och börja knya matten så den blir klar. helst ska den vara klar tills den 21/3 så jag får lägga på i en högre växel om jag ska hinna klart.

Kramisar på er alla

Lämna en kommentar